آخرین اخبار
کد مطلب: 125075
عضو فراکسيون اميد در گفت‌وگو با دانا:
غير از سه، چهار وزير مابقي بايد تغيير کنند/ کشور نيازمند افراد جديد، جوان، متخصص و متعهد است
تاریخ انتشار : 1396/04/19 21:56:56
نمایش : 1831
طيبه سياوشي گفت: به نظر من 60 درصد هيئت دولت بايد تغيير کند و اميدواريم که اين اتفاق رخ دهد؛ نه اينکه اين وزرا خيلي ضعيف عمل کرده باشند؛ اما کشور در شرايطي است که نيازمند افراد جديد، جوان، متخصص و متعهد است.
به گزارش  خبرنگار سلام لردگان؛ طيبه سياوشي نماينده مردم تهران و عضو فراکسيون اميد در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در خصوص ويژگي‌هاي اعضا کابينه دولت دوازدهم اظهار داشت: اعضاي کابينه بايد ويژگي‌هايي داشته باشند که در روزهاي اخير به کرات اعلام شده و اميدواريم که آقاي روحاني اين ويژگي‌ها را در انتخاب اعضاي کابينه لحاظ کند.

 

وي تصريح کرد: تخصص‌گرايي در انتخاب اعضاي کابينه بسيار مهم است؛ و اعضاي کابينه بايد در حوزه‌اي مشغول به کار شوند که در آن متخصص باشند و پس از تخصص‌گرايي تعهد نسبت به دولت، مردم و مسئوليت هم از ويژگي‌هاي مهم اعضاي کابينه است.

 

عضو فراکسيون اميد گفت: مسئله بعدي که در انتخاب اعضاي کابينه بايد مورد توجه قرار گيرد جوان‌گرايي و توجه به بانوان اين سرزمين است؛ انتظار ما اين است که در بين وزاريي پيشنهادي دولت اسامي بانوان هم به چشم بخورد و بانوان هم سهمي در دولت دوازدهم داشته باشند؛ چرا که عرصه هيچ وقت براي فعاليت بانوان به خوبي محيا نبوده است.

 

سياوشي در خصوص تغيير اعضاي کابينه اظهار داشت: به نظر من 60 درصد هيئت دولت بايد تغيير کند و اميدواريم که اين اتفاق رخ دهد؛ نه اينکه اين وزرا خيلي ضعيف عمل کرده باشند؛ اما کشور در شرايطي است که نيازمند افراد جديد، جوان، متخصص و متعهد است.

 

وي افزود: در کشور هستند نيروهايي که بخواهيم جايگزين افراد فعلي کنيم و اميدواريم که اين اتفاق رخ دهد و به نظر من غير از سه، چهار وزير که همه از آن‌ها تعريف مي‌کنند و راضي هستند مابقي بايد تغيير کنند.

 

نماينده مردم تهران در خصوص مهم‌ترين نقطه ضعف دولت يازدهم گفت: اگر از ديدگاه جنسيتي بخواهم نگاه کنم؛ مهم‌ترين نقطه ضعف دولت يازدهم اين بود که آقاي رئيس جمهور وعده دادند زنان را بيشتر در اين دولت مي‌بينند ولي اين اتفاق رخ نداد و زنان نه‌ تنها پست‌هاي مديريتي را به دست نگرفتند بلکه پست‌هاي مياني را به دست نياوردند.

 

سياوشي در پايان اظهار داشت: به عقيده کارشناسان، بسياري از اتفاقاتي که در دولت يازدهم رخ داد؛ ريل گذاري براي دولت دوازدهم بود تا دولت بعدي بتواند سياست‌ها را بر آن مبنا اجرايي کند و ما هم اطمينان داريم که دولت دوازدهم قطعا آن سياست‌هايي را که در دولت يازدهم اجرايي نشده اجرايي مي‌کند؛ مثل بحث عدالت اجتماعي.

 

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس